Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Vis Bøgegårdens Laurino afkom
Forfatter: 
Dato:  15-10-2013 10:29

På fredag skal jeg sammen med en veninde se på en hoppe efter Bøgegårdens Laurino. Sidder der nogle herinde der har lyst til at vise deres hest efter Bøgegårdens Laurino?

 

Vis afkom efter Bøgegårdens Laurino.

 

Høre også gerne generelle meninger om ovenstående hingst.

 

På forhånd tak.


 

Boks i 5491 Blommenslyst udlejes i mindre stald.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-10-2013 13:24

Jeg har to stk. eller dvs. 1½ for vores dejlige dreng er så godt som solgt. Kommer til at savne den dejlige dreng ubeskriveligt meget, han er super dejlig, men jeg er helt sikker på han får det godt hos hans nye ejer.

 

Han er efter Laurino - Victory

 

Billede

Billede


Billede

Billede


Billede

På de nederste 2 er han 2 år og de øverste er han 3 år og har været i ridning i 3-4 mdr.

Så har vi en super dejlig hoppe. Hun er en beholder da hun er første hoppeføl på vores egen hoppe, så hende har jeg et specielt forhold til.

Hun er efter Laurino - Lantano - Castro - Lucky Light


Billede


Billede

Billede


Billede

Billede


Billede



På billederne er hun 2 år og 3 mdr. Læg mærke den spøjse hale, aner ikke hvor de lyse hår kommer fra...;o)

Basserne er født med 5 dages mellemrum.

Har desværre ingen ridebilleder af prinsessen, da det primært har været med mig som pilot.

Fælles for dem er at de har fået stor ros for at være velmusklulæret uden at lave en dyt. De er begge to rigtig flinke, hoppen kan være lidt mere kylling end den røde, hvor han nemmere kan ovetales til at deltage alligevel, hun skal lokkes, overtales, spørges og tigges om at at gøre det...;o) Men utrolig nemme i omgang generelt.




Sælges:

2 års hingsteplag e. Sunny Boy - DS hoppe

4 års vallak e. Laurino - DS hoppe, tilredet

1 års hoppeplag e. Laurino - DH hoppe (e. Painters Row xx)

Hingsteføl efter BH Zack - DS hoppe

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-10-2013 18:13

Skægt med de haler ved Laurino afkom. Vores nabo har en 4 års med samme hale :-)

 

De afkom jeg kender er flinke, men lidt varme. Muskuløse og kønne hoveder. Dog liiiidt knappe i smidighed.

 

(Næsten) tillykke med salget Lene :-)


Mette

 

Elbækgaards A'moon

Elbækgaards Roma Nova

Elbækgaards Amadeus (udlånt)

 

Venter føl efter Sezuan på min Romanov/Højvangs Lukas/Alibi hoppe

Termin 6. marts 2014 :-)

 

RIP Højvangs Lumina 28/8-2013

0
0
Svar på denne tråd
 
 Laurino
Forfatter: 
Dato:  15-10-2013 20:57

Tak for kigget Lene, de ser rigtig fine ud begge 2 - og sjovt med farven på halen ja, på dit close-up billede er det jo kun brændmærker der afsløre hvilken race der er med at gøre. Skal da lige kigge halen igennem på den jeg skal se på fredag.

 

Mette tak for en beskrivelse af nogle af de afkom du kender.

 

Mvh Birgitte


 

Boks i 5491 Blommenslyst udlejes i mindre stald.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ihh her kan jeg være me
Forfatter: 
Dato:  21-10-2013 12:18

Nej en tråd jeg kan være med i.

 

Jeg var så heldig at få tilbudt et afkom af omtalte hingst. Han er 4 og nyligt tilredet og med et super super sind. Jeg er selv forholdsvis nybegynder rytter og har netop i forrige weekend været i skoven med ham alene, trods vi dagen før var i skoven med følge for første gang. Han er rolig (meget) og meget menneskebeskyttende, utrolig intelligent, nogle gange i den boldgade at jeg får lært ham en dårlig vane før jeg overhovedet opdager jeg lærer ham den. Jeg sværger på han har humor, selvom mange påstår det ikke kan lade sig gøre, så har han bare de her små ting han gør, hvor jeg nærmest kan se ham småfnise bagefter, eks at smide alle gamle hestesko der hænge på en stang på jorden, og stå med strålende øjne og lytte til rabalderet, mens de andre heste er ved at omkomme af skræk, eller hvis man trækker to lige gøre sig så langsom at man kan bide den anden bagi, og så hurtigt kigge væk igen.

 

Han er kastreret som 3 årig, det eneste tidspunkt jeg mærker det, er hvis han parkeres overfor en anden han opfatter som provokerende, så går han frem med lagte ører og skaber sig, kan dog kaldes til orden af mig :)

 

)

Billede



Billede




Billede




Kig ikke efter momenter ol jeg er nærmest kun nybegynder ;) Derudover er han skæv på bagben (derfor har jeg kun givet 5000kr) fordi mor var for lille 155 og følle blev 120 før han kom ud, så det har jo intet med hingsten at gøre. Ved heller ikke om man ser det på billeder, vi har ingen problemer indtil videre :D han er forøvrigt omkring 170 nu :)


Med venlig hilsen

Karen

 

Negle laves af proffesionel veluddannet negletekniker i Randers

bla. Dk mester og worldcup vinder i nailart 2010

www.negle-nu.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider